.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشايي محور كرج به چالوس

معاون عمليات پليس‌راه كشور با بيان اينكه ترافيك نيمه سنگين در محورهاي شمالي گزارش شده است گفت: در اكثر محورهاي اصلي كشور تردد پرحجم گزارش شده است.

به گزارش شمال نیوز سرهنگ پرويز سياح البرزي درباره وضعيت راه‌هاي كشور گفت: محور كرج ـ چالوس ـ هراز و آزاد راه قزوين ـ ‌رشت به دليل تردد وسايل نقليه داراي ترافيك نيمه سنگين است.

وي با بيان اينكه براساس گزارش‌هاي واصله وضعيت تردد در ساير محورهاي اصلي كشور پرحجم است به ايسنا گفت: تردد در اكثر محورهاي كشوربدون مشكل در حال انجام است.

البرزي با اعلام اينكه 50 درصد تصادفات روز گذشته به واژگوني اختصاص دارد گفت: عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و تخطي از سرعت مطمئنه در صدر بروز علل تصادفات برون شهري قرار دارند.

معاون عمليات پليس‌راه كشور درمورد مهمترين تصادفات شبانه‌روز گذشته نيز به برخورد يك دستگاه كاميون بنز با يك دستگاه خودروي سواري چري در ساعت 5:30 صبح اشاره كرد و به ايسنا گفت: اين حادثه كه در كيلومتر 95 محور راور در استان كرمان به علت انحراف به چپ از جانب راننده خودروي سواري چري رخ داد 6 نفر جان خود را از دست دادند.

به گفته البرزي در ميان جانباختگان دو كودك خردسال نيز وجود داشت.

بازگشايي محور كرج به چالوس

به گزارش شمال نیوز  پليس‌راه كشور نيز اعلام كرد كه محور كرج به چالوس در استان‌هاي مازندران و تهران كه به علت بارش شديد برف مسدود شده بود با تلاش عوامل سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور و ماموران پليس‌راه بازگشايي شد.

ممنوعيت تردد عنوان تريلر در آزاد راه قزوين-رشت

همچنين تردد عنوان تريلر، كاميون و كاميونت در آزاد راه قزوين ـ رشت و برعكس كماكان ممنوع است و تردد عنوان تريلر و كاميون به استثناي حاملان مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه مورخ 10/1/90 تا ساعت 12 روز يكشنبه 14/1/90 از جاده قديم قزوين ـ رشت و بلعكس ممنوع است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.